? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

walau apa pown kita kongsi......promise???

kongsi..share....aku rasa cara yang paling sesuai untuk atasi stress ialah kongsi masalah anda dengan org yang anda percayai....satu lg ialah..pilih aktiviti y berfaedah....so bila stress atau dah mati kutu x taw nk wat pa..wat la aktiviti tuh.....hmm...smlm aku stress..hahah..x la sgt...mayb aku penat...2 3 hari ni...aku sengkek...n byk bnda nk kna wat...report l.i,nk cari lori,nk p tngok bilik,cari kerja part time,wat rapid kad...masalah family tu dah mmg ada la kn...tp skung ni dah ok sket....i mean wat sementara waktu nih x da la bnda y menguris hati.....mok pown mcm tuh....dia buzy sgt...dia buzy nk kumpul duit further study.bln ni dia pown sengkek..so kmi sma2 jatoh miskin..so lg la tension...hahaha....dia pown da mslah dia sndri...tp dia mcm bsa ja..cma kdg2 ja dia ckp...mayb dia x nk tunjuk sgt...tp snbrnya aku lebih ska dia share ngn aku.....yang aku ni pown..ish...x taw la....taw dia da masalah tp dok wat masalah lg...bnda kecik sja aku bg besaq..x taw bila nk brubah....hmmm....tp kn mok..nk gtaw nih...law kita gado ka...mok wat b marah ka.....b slalu rasa cm kita gado masa form 2 dlu....pastu b rasa nk tergelak...kita law gado slalu mcm bdk2...bkn da pe bnda pown..sja wat trok...hahaha....sbb tu la b rasa cnta sgt kt mok..sbb ...mok la racun...eiii..jahat.....dan.........................mok la penawar.........i really love u iqbal......hu~~~~~~~~~~~~( nk nangis la ).......dan b harap mok pown anggap b mcm tuh....sbb pa..law kita sma2 anggap mcm tuh kita x kn tinggal kn satu sma lain....walau cm mna kita gado pown kita still together....k?so cm na???law mok anggap b la racun n penawar mok..col b skung..hehehe..law x....x pa la...b phm....

0 comments: