? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

slamat jalan mama.........

mama anta msj..dia kta 15 aribln ni dia akn blik kg dia kt indonesia...nek feri kt mlaka.....aku fon dia....

bila aku dpt msj tu tros rasa nk nangis.....sebak...mama akn pergi jaoh dri kmi adik-bradik.....aku fon dia pown nangis2.....dia kta:

mama: mama kna blik sbb nenek kt kg dah sakit trok..tante rini dah fon mama soh balik...dia tkt mama x smpt nk jmpa nenek...

aku:abis pasport mama suma cm na??dah ok ka???

mama:dah...ni blik ni pown mama nk uruskn pasport sma la....

aku:(nada teresak-esak) nanti mama blik mama x blik cni dah....mcm mna??

mama:mama blik la...grah jga dri ngn adik-adik...jgn lupa mama plak....

aku:(nangis lg) mna boleh kmi lupa mamam...mama tu la....jgn la lupa kmi.....jga dri gak..jgn lupa minum susu....

aku mmg ska soh mam minum susu supaya dia gemok sket.....hehehe....ntah la....kdg2 bila dah jaoh dri mama...jarang jmpa dia....aku jd slalu ingat dia.....

bru ni aku blik kg....tngok abah....dia dok dpn tv..pastu ada lgu zamani ft. mawi...tak mungkin berpaling....dah la lgu tu sedih....aku tngok ja gaya abah..dia x nmpk y aku dok tngok dia....aku tgok dia dengar lgu tu sambil nyanyi sket2....sedih la....nangis tros aku....sedih tngok ayah kita y dlu gerak bebas....ke sana- sini....skung nk gerak pown ssh...jalan teragak2...boleh dengar tv ja....abg daus dah slamat nek kapal..dia pown kna kerja keras nk kumpul duit tok kawin....

kdg2 bila aku fikir pasal family aku... aku tarik nafas dalam2....pejam mata..pastu lepas.....bru aku bole wat keje blik....aku kna kuat....law aku dok lembik..dok nangis ja....ssh la kn?hmmm......kehidupan ni mmg ssh..lbh2 lg law berkaitan ngn family.....

0 comments: