? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

confius.....emotional.....

saya confius.....confius ngn apa y ada dlm otak saya.....saya tahu saya cinta dia.....tapi kenapa saya slalu wat dia ssh??apa y x cukup lg??saya tahu dia perlukan saya...tapi saya slalu fikir y dia x perlukan saya...saya ni membosankan..merimaskan....hmmm.....k...x phm ek???mcm ni la...i use to be an independent gurl.....i can survive alone.....sometime i love to be alone.....but sometime i dont......lagi la x phm kn???konfius.....kdg2 bnda2 y kecik y dia wat...contohnya....kmi nk kua tp dia dok sibok men game...y sy dok tunggu dia...so bila jd cm tu...sya dah mula angin...tu sikit...hehehe....baran kn saya???ehehehe....dan sometime...dia ckp perangai sya y buruk di depan family dia...dlm nada melawak la...saya geram...saya simpan dlm hati....tambah sikit lg...lpas tu dlm keta ada satu perkara yang terjadi antara kmi...even bnda tu sebesar zarah sekali pown...tu dah cukup tok buat mood sya spoil.....heheeh....tapi....kalau sya wat bnda y sma kt dia...dia x marah pown...cool ja....haaaaaaaaa..........tu y saya x puas ati...knapa dia cool ja...knpa saya x mcm tu....???hmm....???saya nk mcm tu..cool ja.......x mao cepat marah...i have to learn to control my anger....for our sake....sbb bila saya angin x cun...dia pown mesti x best kn....dan law ari2 saya mcm tu ...x ka satu hari nanti dia akn tinggal kn saya???waktu tu baru la saya nk menjerit-jerit mcm org gila kn???hehhe....and..let me tell u a secret...i never do this to any men accept him....hehe..is that mean i really love him or i'm being selfish???seriously confius....
EMOTIONAL....pown berpunca dri confius gak.....ntah apa2..x da papa jd pown kdg2 aku leh nangis.....k...abis pasal aku dan dia....skung pasal my family....y bermasalah x habis2......mak aku dah slamat....dia ada ngn kmi skung.....first time aku jmpa dia ari tu....she want to touch me tp aku elak....aku x taw....aku x blh la...aku kta kt dia...plan2...aku taw dia kecewa tp aku btol2 x bleh....esoknya...aku bercakap dengan dia...tp kmi bergadoh....dia masih keras kepala...x mao mengalah...dan paling aku x ska dia tipu....aku nangis...esok lg...kmi dah ok da sket....lina ngn dia plan nk cari rumah....nk dok skali..aku ok je....mayb ni y terbek..kmi adik-bradik bole berkumpul lg....smlm...aku dah dpt rasa kasih syg dia smula....dia x wat papa....tp aku dpt rasa y mak aku dah kembali....aku suka sgt ada prasaan mcm ni...sbb aku taw aku syg mak aku...tp aku kna ngn ayah aku plak...dia marah aku ngn lina x blik rya aji...seyes aku x da wet..lina pown x blik....aku bkn nk kurang ajaq ngn dia tp dia kna phm mcm mna kmi phm dia....aku pown pelik gak npa dia dok marah sgt....rupanya dia sakit ati kmi dok ngn mama....hmmm....x brubah lg org tua tu....2 ari bln ni aku daftar poli..aku lega l.i aku dah abis...tp nk msk kelas blik....bkn la satu y menggembirakan tok aku....aku mungkin akn jd bdk y berjalan keseorangan...mkn sorng...tp x taw la..aku x nk judge dorng lg....nisa mesti akn kwn ngn aku tp dia mesti ada ngn kwn2 y len...dan aku x nk dia pilih antara aku ngn dorng...so better aku ja dok sorng2....aiman pown x da.....hmm....x pa la..tu bkn hal y besar....aku kna blaja struggle sket sem ni..pointer aku jth lg sem lepas....lg pown mok x da thn dpn..so aku leh lbh focus pd plajaran..mayb bila aku sibuk nanti aku akn lebih x fikirkn dia..dan x gado ngn dia....

0 comments: