? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

2....3....hari.......

2...3....hari...hmmm.....2 3 hari ni..aku sgt penat....sah start keje part time.....umah pown mlm ni nk angkt brg dah...dn 2 3 ari ni aku mcm slalu gado ngn iqbal.....huh!!....heheh.....mcm besa kmi gado sbb bnda y remeh temeh.....aku ni mmg mood mcm taik sket....tngah aku ok..ok la...tp law silap sket..dan bnda tu aku ambk serious..mmg serrr la....hmmm..dan org y pling bijak wat aku marah ialah x len x bkn Iqbal Fikri....hahaha...kdg2 tu.....dia x wat apa pown....x ckp pa pown....dia ckp cm besa ja...tp x taw la aku punya marah ngn meluat tu..mcm dia wat salah gila2...hahahah......dan aku sgt bertuah sbb dia phm aku..even aku kta nk pts la..nk jd kwn la..dia taw aku cm na....dia still cinta aku.....dan aku mkn hari mkn cintakn dia.....hari2 berlalu.....dan kmi still gado...tp still cinta...dan still sayang....dan aku sgt suka peluk dia..ops!....hahaha....tp bkn peluk nafsu taw..y tu gatai punya.....aku ska peluk dia dri blakang.....blakang dia panas.....aku sgt ska....sgt slesa....hmmmmm...nyaman.......dan waktu tu aku sgt cinta dia.....aku rasa cm nk salurkn cinta aku kt dia melalui pelukan tuh...ceh.......ayat....hahaha...tp tu la y aku rasa.....dan aku x nk hilang peluang tok peluk dia lg....oh gosh....i'm really in love with him..somebody pls help me.......

0 comments: