? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

i'm yours and you,MINE!!!!


smlm 1 Ogos..... aku x taw pasal pa....tp aku mmg dah mai sawan babi.....ni la y akn jd bila aku dah cinta kt seseorng tuh... dulu... law gado ngn mok...aku mesti nk kua..even law mok kta jgn..aku ttp kua...apa nk jd2 la... lpas tuh.... bila gado..aku nk kua gak...tp aku akn cri mok.....kira ok la dri dlu...skurang-kurangnya aku kua g cri dia....mmg tintong.. skung nih... adoi....lg ssh..bila gado or ati aku x tenteram....aku dah x kua...aku just stay umah..sbb mok x ska aku kua g mna2 sorng2...adoi...apa dah jd....i'm taken....by who??by MOhD iQbal fikri.......OMG!... dan itu la y berlaku smlm... hp dia off...adoi..serabut la..mcm2 kt otak..npe hp dia off..hmmm.mayb sbb bteri la sbb td dia gtaw breti dia lemah..tp ari kn cuti so mesti dia ada kt umah...law bteri lmah pown bole charge kn...???jd bila aku fon x dpt...n bteri x da..maknanya...dia x da drumah la kn??mna la dia p??hmmm...pikir lg....haaaa!mayb dia p repair keta..sbb smlm keta dia ada shot sket...hmm...kk..fine...x da papa la...so aku pown lega... then aku try fon dia punya umah....cik yong angkt...she said iqbal g keje.....WTH????ape nih??pak cik tu tipu aku ka apa??adoi...semak la...dah la hp off..btol ka dia p keje....aku dah start tension...dan gila babi aku dah start dah.... TP.....taw apa aku wat..aku stay ja drumah.....sbb aku pikir law btol dia g keje kul 6 mesti hp da dah off...n he need to explain himself.....plz......i need an explaination....really need it...sbb pa ??sbb aku dah cuba tunggu dia dri kul 12 tngh ari sampai ptg....n waiting is sick!seyes x ska.... then dlm kul 5 lbh cm tuh..dia col...gna fon umah..ahha!maknanya dia dah sampai umah...hmmm..bila dtanya mna dai pigi...rupa2nya dia mmg cuti tp td ada emergency n dia imidiately(btol ka aku eja nih??) kna g ofis...n otw g ofis hp dia pdm..ok la....aku satisfied dgn explaination dia....at pa nk moody2 kn? so dia ajak g tngok wayang...aku pown on jerk...kmi plan nk g beli kain tok bju rya aku..yipeee..mmg excited la kn..heheheh...tp something happen...dan aku mmg akn tersentuh sgt2 law dpt hadiah dri seorng y bernama mak..walaupown dia bkn mak aku..adoi...aku x kisah rya nk pakai bju warna pa...tp sbb aku ada bju y dah lma sgt aku idamkn....hmm...so agak sedih la...b nk mok taw...b mmg sedih sbb x dpt kain tuh tp bila cik yong y pilih kain tuh..b mmg x kn tolak...sbb kan tu ada nilai dmata b..tp bila mok mcm x phm ja...tu y wat b sedih...n smlm mmg serr sbb mok ngah moody...so b majok ka apa ka....mok mmg x ambk pot....tu y bertambah lg sedih..dan bebal b..haahha.... mmg sentimental la kita nih....hahah....one more thing mayb sbb bah ada komitmen tok patuh ckp mok....then kita lak gado....lg la... rasa mcm gggrrrrrrrrr!!!!!!!geramnya.....kesabaranku duji...heeeeeeeeeeeeee...........dan bermula la filem hindustan kita.hahahaah.... tp seyes mok......ssh b nk lpas kn mok....seyes b dah sasau dah smlm...

0 comments: