? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 29, 2010

kembali pulang!

FUH!agak lma x update blog ni......hmmm....sebenarnya x taw nk mula cm na....tu y lma x update tuh....nk kta cerita2 bru....hmmm...pasal mai lovely mok....crita cm besa..kmi still slalu gado...pasal bnda y kecik la of course...hehehe..still aku y akn mintk putus...mmg mulut aku ni bakal mkn penampaq..heheh..wut eva la..aku dah x taw cm na nk handle mulut sndri...aku just akn senyap law aku dah x kisah pasal seseorng tuh...dia nk wat apa..nk kta apa..tu dia punya pasal..aku just dengar dan diam..tp law org tu org y aku ambk berat...y aku ambk taw pasal dia...aku akn bersuara law aku x ska...walau pown bnda tu akn jd punca kmi gado...sbb tu bila ngn org y len aku ok jerk...relax ja...tp law ngn adk-beradk...ngn mok...family...mmg aku akn bersuara...lg2 law family..kowt mna pown tu darah daging kita...biaq kita y tegoq depa jgn org len...aku cukup panas law dengaq org mengata family aku....walau pown aku taw family aku problem..hahah.... PASS!

mok..mok..mok....
kdg2 mok mcm rain dlm cite full house..menykitkn ati..mungusik...adoi...mluat
tol...

kgd2 b tkt bila b sktkn ati mok...b x mo kita jd cm crita p/s i love u...crita ttg mcm mna nyesalnya si isteri bila si suami meniggal dunia...sbb b ska marah mok....tp b mara bersbb kn...cma bila b mara spoil la..heheh...pdn muka mok..ska soh usik org...

kdg2 b ska bila mok sgt caring,
responsible mcm shah rukh khan dlm khabi kushi khabi gham..hehheehh...b ska mcm mna mok akn layan perangai b...tp law mok x lyn b bebai gila2..hahahamcm bdk2 kn?n b nk mok taw..b x panah mcm ni ngn laki2 len....dat why make u so special to me....

hahahha..suma mcm cita....

family?
haih......sgt memenatkan.....mcm mna law rya ni mama x da??mcm mna law lpas ni kmi just ada umi ngn abah...mama x da...aku taw dia berhak pilih life y dia nk tp....pls la....pilih la y terbek....kmi sebagai anak2 hanya nk y terbek tok mama sbb kmi taw mama dah bnyk sgt ssh demi kmi....kmi nk sgt balas jasa mama tp skung nih dgn perangai mama..ssh la....grah btol2 sedih....grah btol2 harap mama akn senang bila anak2 mama dah besar..tp law mama asyik nk jaohkn dri dr kmi...x taw la....peat mama...plz la..........kesian kn la kmi anak2....we reaaly love u....

0 comments: