? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

all is well...

smlm cik yong tunjuk satu ceramah agama kt aku...uztaz tu crita tentang pengalaman beliau disihir orang....ktanya...kalaw orang buat apa2 kt kita..sakitkan hati kita...hanya berdoa dlm hati..."x pa...aku bnyak dosa, so Tuhan kuangkan dosa aku dengan kesakitan ini..alhamdulillah..."....aku sedang mencuba untuk mempraktikkan apa y aku dengar...tp agak ssh nk buat sbb pa???sbb syaitan tu bnyak tok menghasut aku mengumpat..hahah....tp setakat ni aku masih lg boleh bersabar...x nk kesilapan berulang 2 kali...cukup la sekali aku memaki hamun di dalam kelas....cukup la sekali aku memaki....

0 comments: