? ??????????????Light Shards? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??984 Grabs Today. 4294 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Music With My Eyes Shut? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??813 Grabs Today. 2518 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 10, 2010

sori na mok na????

smlm...
10 jun 2010..
ari bersejarah gila2...
mok marah gila2..
smlml kmi kua dating la kn?
dia cuti so kmi akn kua la..
mula2 g gurney.
sampai sna x taw nk mkn pa so kmi pusing blik p queensbay...
p mkn then jalan2 jerk...
sembang2...heheh..besh2
...syg mok..cinta mok...
tp mai tang mlm...
nk blik tu...
terjadi la 1 xcident nih..
heheehhe...dsbbkan mulut aku y ckp lepas.
mok marah gila2..sori na mok na???
mok punya la marah sampai ckp nk pts...
adoi..
mati aku.
heheh..
mula aku pujuk dia la..
mok..mok...sori la...mok.......b silap ckp...sori la mok..
tp dia mg marah la waktu tu...
dia x layan aku...
sedih nya...
mok marah b...
then aku x taw nk wat pa dah..
pujuk2 da..
mintak maaf suma dah...
dia mcm tu gak..
pastu dok x mao ckp ngn aku.
aku pown x dah taw nk wat pa.
aku angkat kaki la..
hmmmm..
nk nangis..
tp x mao nangis depan dia..
malu.
hehehe...
mula2 aku jalan..
pastu aku start lari...
then aku nangis kt celah2 keta..
waktu tu mmg sedih gila..
mok dah buang aku..
sekelip mata ja kmi break...
rasa cm x cya...
tengah dok nangis tu aku dengar bunyi moto mok..
dia cri aku..
aik??
td kta x mao dah..
tp dok cri aku??
so bermula la adegan sorok-menyorok..
hehehe...
mcm org gila aku lari dri dia...
tp lawak taw x?
eheheh...
last2 dia jumpa aku dok kt tangga..
dia mai jln kt aku..
patot la x dengaq bunyi moto..
dia mai jln..
x sempat aku nk nyorok..
hehehe..
tp dia jumpa aku dia bkn nk pujuk..
dia tepok2 aku pastu dia blah..
cm tu ja??
huaaaaaaaa!!!!!!
mok jahat..
nmpk sgt dia just nk pastikan aku slamat...
bkn nk kt aku blik...
tension gila...
mmg kmi dah abis dah..
x da harapan dah..
aku pown lari lg..
cm org gila lg..
penat lari aku benti kt bus stop...
dok kt situ x tkt sgt sbb ramai org dok lalu lalang..
pown dia dpt cri aku..
ish..
penat dah nk lari...
dia kta dia masih ada sifat kemanusiaan..
sbb tu dia cri aku..
so dia cri aku bkn sbb dia syg la??
hancur hati aku..
"dah la mok..p la blk..b slamat..x yah ssh2 dah utk b."
cm tu aku ckp.aku dah x taw nk ckp pa dah...
sekelip mata dia dah x cinta kau dah..
tp dia stay gak kt situ..
x mo blik...
waktu tu aku mmg x larat nk lari dah.
kmi pown bertangkaq kt situ sampa la dia ckp
"b law mok x syg b mok x cri la b"
aku cm terkejut sket.
"mok nk b slamat"
aku cm nk nangis ja...
mok syg b lg ka???
pastu aku tanya
"la ni mok nk b wat pa??"
dia kta.
"mai kt mok"
aku pown melangkah setapak ke hadapan..heheh...
dengan nada mc nk nangis aku ckp
"tu la pandai sgt nk buang b"
aku nek moto ngn dia then dia antaq p umah ati
aku salam dia.dia ckp
"mok x buang b la"
"sori na?"
"mok cinta b"
"b x cya ka?"
"k ..ok bg b masa"
aku angguk then masuk umah ati.
aku mandi then aku col dia.
aku nk conform kmi dah ok.
lega la..
aku masih ada mok..
mmg hari y menggila kan ari ni...
kecoh betol!!!!!!!!

0 comments: